Ceea ce la prima vedere poate fi o prostie, a ajuns sa fie numita cea mai buna reclama de la Super Bowl. Se pare ca aceasta creatura, care este compusa din niste picioare de bebelus, un corp de maimuta si un cap de catel, a avut mai mult succes ca Liam Neeson, Alec Baldwin, Serena Williams, Kevin Hart, Drake sau Arnold Schwarzenegger.

O sa va dau cateva exemple de ce a generat aceasta reclama:
A aparut in emisiune la Jimmy Kimmel

Daca cautati pe youtube o sa vedeti o gramada de video-uri parodii sau chiar melodii facute dupa aceasta reclama:

Cineva chiar a reprodus in realitate mascota:

frankpuppymonkeybaby

Restul va las sa le gasiti voi. In momentul scrierii articolului pot sa va spun ca reclama a ajuns la aproape 20 de mil de vizionari in 5 zile de la SuperBowl.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu toata lumea este incantata de aceasta reclama, dimpotriva, multi o urasc, dar toti vorbesc despre ea. Ca si brand awearness aceasta reclama este un mare succes. Sunt convins ca nu o sa consume toti care au vazut aceasta reclama noua bautura, dar cand o vor vedea pe raft in magazin, isi vor aduce aminte de creatura #puppymonkeybaby

Tu ce parere ai de aceasta reclama?

Mie mai imi aduce aminte de o reclama romaneasca care a enervat, dar a ajuns virala:

 

Salut! Sunt Gabriel Augustini si am inceput in 2008, din pasiune si – acum privind in urma – din nebunie, ceea ce inseamna AV Media Productions. Un an perfect pentru a dezvolta o afacere in media, nu? Entuziasmul, dedicarea, dar cel mai important, educatia, de care am beneficiat in acesti ani au contribuit la succesul AVM. In articolele mele veti gasi un mix din pasiunile mele: video, marketing, management, financiar si sport. O zi creativa va doresc!

 

Pin It on Pinterest

Share This

Descarca Ebook-ul "Smartphone-ul, Fotografia si Marketing-ul"

Trebuie doar sa te abonezi la newsletter-ul nostru folosind formularul de mai jos

Iti multumim pentru abonare! Vei primi un mail de confirmare, din care vei putea descarca Ebook-ul!