Select Page

Creative brief

h

Nevoi personalizate

Acest brief de va ajuta să identifici nevoile tale, iar pe noi sa le înțelegem. Așa vom găsi cea mai eficientă soluție și să îți propunem materialele de care ai nevoie.

 

g

Sinceritatea este cheia

Cu cat raspunsurile sunt mai clare, discutam pe baza unor aspecte concrete, cuantificabile.

Numele companiei

E-mail

Telefon

Numele proiectului

Tipul de conținut
fotovideofoto și video

1. Spune-ne în câteva cuvinte de ce ai nevoie de acest conținut
Creșterea vânzărilor? Lansarea unui nou produs? Brand awareness?

2. Cine este în publicul țintă?
Cine sunt persoanele care vor cumpăra? Care sunt nevoile sau dorințele lor? Cum îi va ajuta pe ei conținutul realizat?

3. Când este termenul limită de predare a materialelor?
Când trebuie să fie gata materialele și când vor fi lansate?

4. Unde va fi folosit conținutul realizat?
Va fi postat pe rețelele de socializare? Va fi difuzat la TV? Va apărea pe panouri LED?

5. Ce resurse ne poți pune la dispoziție?
Logo? Manual de branding? Scenariu? Locație? Actori? Figuranți?

6. Cine este responsabil de proiect, de la început până la final?
Menționează și datele de contact (tel, e-mail)

7. Ai referințe de materiale foto/video care îți plac și sunt în stilul conținutului pe care îl dorești?
Nu e nevoie să fie din aceeași industrie. Important e să identifici elemente precum aspectul imaginii, emoțiile transmise sau chiar muzica.

8. Alte observații?

9. Care este bugetul disponibil?
Având în vedere că domeniul foto-video este unul cu foarte multe posibilitati de a aborda un concept, totul depinde de stabilirea unui buget eficient.

Pin It on Pinterest